11:43 | دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت شکر

رونمایی از اپلیکیشن اعلام روزانه قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: وزیر صمت با اشاره به موضوع افزایش قیمت‌ها گفت: باید بپذیریم افزایش قیمت‌های صورت گفته در کشور به دلایل متعددی بوده که گاهی از دست ما نیز خارج بوده است. به طور مثال در بحث افزایش قیمت ماکارونی، ما شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی بودیم که در نهایت ۶۸ درصد افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت پذیرفته شد.
۸۰۰ هزار تن شکر در راه است/ قیمت‌ها کاهش می‌یابد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر از آغاز واردات ۸۰۰ هزار تن شکر ثبت سفارش شده و روند ارزانی این محصول در آینده نزدیک خبر داد.
قیمت نان صنعتی ۱۵ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی ایران از افزایش ۱۵ درصدی قیمت این محصول خبر داد و گفت که تفاوت قیمت آرد و اختصاص یارانه به این بخش یا هر بخش دیگر باعث ایجاد رانت و فساد شده است.
عرضه شکر ۳۴۰۰ تومانی در بازار
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از عرضه شکر به قیمت کیلویی ۳,۴۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار شهرداری در تهران خبر داد.
صادرات ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون دلاری صنعت شکلات در سال ۹۷
پایگاه خبری راد: بررسی گزارش های عملکرد شرکت های این گروه نشان از روند صعودی درآمد فروش آنها است.
دلالان شکر ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود به جیب زدند!
پایگاه خبری راد: از اوایل اسفند ماه سال گذشته تاکنون حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود غیرقانونی به جیب دلالان بازار شکر رفته است. این عدد مابه‌التفاوت قیمت شکر در بازار مصرف با نرخ مصوبی است که ستاد تنظیم بازار برای این کالا در نظر گرفته است.
دلیل ۲برابر شدن قیمت شکر در کرمان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه به صورت شفاف اذعان می‌کنم که مردم استان کرمان به دلیل عدم هماهنگی سه دستگاه هزینه دو برابری شکر پرداخت می‌کنند، اعلام کرد: حواله ۳۰۰۰ تن شکر در استان کرمان هم اکنون وجود دارد و هر کسی که به شکر نیاز دارد می تواند به اداره غله استان کرمان مراجعه کند.
سوءاستفاده از نگرانی مردم برای گران کردن کالا
پایگاه خبری راد: قیمت اقلام خوراکی در سال جاری در بازه‌های مختلف زمانی روند افزایشی به خود گرفت که بررسی‌ها نشان از آن دارد که در بسیاری از محصولات کمبودی وجود ندارد و نیاز مصرف‌کننده آنقدر نیست که کمبودی در بازار ایجاد کند و تنها برخی افراد سودجو برای کسب سود از ترس مردم برای گران کردن کالا استفاده می‌کنند.
نگرانی از قاچاق آرد به خارج از کشور
پایگاه خبری راد: مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از قاچاق آرد به خارج از کشور ابراز نگرانی کرد.
ارزانی قند و شکر در آینده‌ای نزدیک/ صادرات قند ممنوع شد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر اعلام کرد که با توجه به آغاز برداشت نیشکر در استان خوزستان و واردات صورت گرفته از سوی شرکت بازرگانی دولتی، هیچ مشکلی بابت تولید و تامین قند و شکر نداریم و به زودی شاهد آرامش بازار و کاهش قیمت این کالای اساسی خواهیم بود.
مکافاتی که قنادی‌های بجنورد برای تامین آرد می‌کشند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان بجنورد تامین آرد را یکی از مشکلات اساسی کنونی این اتحادیه در حال حاضر اعلام کرد.
افزایش قیمت جهانی مواد غذایی
پایگاه خبری راد: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد که قیمت جهانی مواد غذایی در ژانویه با رشد قیمت لبنیات و روغن‌های خوراکی و شکر، افزایش یافت.
قیمت جهانی مواد غذایی ارزان‌تر شد
پایگاه خبری راد: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد قیمت جهانی مواد غذایی در نوامبر به پایین‌ترین سطح در بیش از دو سال گذشته کاهش پیدا کرد.
 زمان دولتی بودن  نیشکر هفت تپه کسی درباره 350 میلیارد تومان زیان انباشته آن حرفی نمی‌زد؟!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: نیشکر هفت تپه حدود ۵۰ سال دولتی بود و ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته به بار آورد و حقوق کارکنانش هفت ماه معوق مانده بود، اما طی مدتی که به بخش خصوصی واگذار شده است در آن ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و حقوق معوق به دو ماه رسید.
میزان گرانی و ارزانی کالاهای اساسی اعلام شد
پایگاه خبری راد: قیمت و بازار محصولات اساسی غذایی در پایان سال گذشته با نوسانات قیمتی نسبی مواجه بود و جالب اینجاست که بر اساس آمار رسمی موجود در کنار گرانی ۲۱.۶ درصدی برنج پاکستانی باسماتی نسبت به اسفند ماه سال ۱۳۹۵، شاهد ارزانی یک محصول استراتژیک مانند شکر سفید نیز بوده‌ایم.